ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

KONTAKT

AKO VÁS MÔŽEM KONTAKTOVAŤ?

  • Sme tu, aby sme vám pomohli od pondelka do piatku 10:00h - 18:00h. Náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom e-mailu skdogface@gmail.com, telefonicky na +421 951 536 769 alebo cez Facebook Messenger. Ak sme momentálne zaneprázdnení, ozveme sa do 24 hodín.

PLATBA

PONÚKATE ZĽAVOVÝ KÓD PRE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV?

  • Áno, pre nových zákazníkov máme v ponuke zľavové kódy. Neváhajte a využite zľavový kód na svoj prvý nákup na www.dogface.sk. V pokladni použite 20%-ný zľavový kód: "STYLOVYPES20" Prajeme príjemné nakupovanie.

KDE MÁM UMIESTNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD?

  • Miesto, kde je potrebné vložiť zľavový kód sa nachádza v našej pokladni.

SÚ INFORMÁCIE O MOJEJ KREDITNEJ KARTE V BEZPEČÍ?

  • Áno, informácie o kreditnej karte sú počas prenosu v sieti vždy šifrované. Používanie služby PayPal a nášho poskytovateľa platieb kreditnou kartou  GoPay je bezpečné, chránené SSL certifikátom.

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ MOJU OBJEDNÁVKU?

  • PLATBA KARTOU CEZ INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu GoPay. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;

 

  • PLATBA CEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu PayPal. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke tejto platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;

 

  • BANKOVÝ PREVOD: Po prijatí objednávky sú kupujúcemu e-mailom zaslané údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby tovar odosielame ihneď a o tejto skutočnosti je kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu;

 

  • PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU: Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke pri prevzatí kuriérovi.

DOPRAVA A DORUČENIE

KEDY BUDE ODOSLANÁ/ DORUČENÁ MOJA OBJEDNÁVKA?

  • Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, v prípade tovaru skladom obvykle od 1 do 5 pracovných dní. Doručenie zásielky trvá približne 2-3 týždne odo dňa podania. Viac informácií nájdete TU. Pochopte, prosím, že kvôli COVID-19 sa doručenie zásielok môže oneskoriť!

KDE SA MOMENTÁLNE NACHÁDZA MOJA ZÁSIELKA?

  • Ku každej objednávke poskytujeme sledovacie číslo so sledovacím odkazom, ktoré dostanete emailom hneď ako je vaša objednávka odoslaná.

JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?

  • Osobný odber bohužiaľ možný nie je, len nákup cez náš e-shop, emailom alebo telefonicky.

MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU?

V súčasnosti nedisponujeme kamennou prevádzkou.

MÔŽU MI BYŤ ÚČTOVANÉ ĎALŠIE POPLATKY, AKO CLO ALEBO DPH?

  • Ceny zobrazené na našom webe sú bez DPH v EUR, čo znamená, že po prijatí objednávky môžete byť vyzvaní k úhrade cla a dane, ktoré určí váš miestny colný úrad podľa toho kde objednávate. Môžu byť účtované dovozné dane, clá a súvisiace colné poplatky. Za zaplatenie týchto poplatkov a daní nesiete plnú zodpovednosť. Nie sme zodpovední za oneskorenia spôsobené colným oddelením. Ďalšie informácie o poplatkoch získate na miestnom colnom úrade.

JE POŠTOVNÉ ZDARMA?

  • V rámci SR a ČR je pri objednávke nad 50 € POŠTOVNÉ ZDARMA, a to prostredníctvom Slovenskej pošty a Českej pošty pri platbe vopred.

POSIELATE ZÁSIELKY AJ DO ZAHRANIČIA?

  • Áno, zásielky odosielame po dohode kamkoľvek do zahraničia (mimo Slovenskej republiky a Českej republiky) za podmienky vopred uhradenia celej sumy (tovar + poštovné) na náš účet bankovým prevodom, platobnou kartou cez GoPay, alebo cez PayPal. Tovar na dobierku do ostatných krajín nie je možný. 

OTÁZKY NA TOVAR

AKO VYBERIEM SPRÁVNU VEĽKOSŤ?

Správnu veľkosť určíte podľa tabuľky veľkostí. Tabuľka je zobrazená v popise každého jednotlivého produktu. Nakoľko máme viacerých dodávateľov, máme viacero veľkostných tabuliek. Treba sa riadiť podľa tej správnej, ktorá je uvedená na produktovej stránke toho daného produktu, o ktorý máte záujem. Ak sa neviete rozhodnúť, neváhajte zavolať na +421 951 536 769 a my vám poradíme.

VEĽKOSŤ JE NEDOSTUPNÁ. NASKLADNÍTE V BUDÚCNOSTI DANÚ VEĽKOSŤ?

  • Áno, dané veľkosti budú v dohľadnej dobe naskladnené.

VIETE MI UŠIŤ OBLEČENIE NA MIERU?

  • Oblečenie na mieru bohužiaľ nevyrábame, avšak na základe našich dlhoročných skúseností to v prevažnej miere ani nie je potrebné. K dispozícii je iba dostupný tovar na našom e-shope. V prípade akýchkoľvek otázok, najmä v prípade výberu veľkostí sa neváhajte obrátiť na náš tím a to na e-mailovej adrese: skdogface@gmail.com alebo na tel. čísle: +421 951 536 769.

VRÁTENIE TOVARU

CHCEM TOVAR VRÁTIŤ, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

  • Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar musí byť v pôvodnom staves pôvodným štítkom a nesmie byť nosený, poškodený, či inak znehodnotený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, či inak znehodnotený, alebo s poškodeným obalom, v nie pôvodnom stave, nosený, alebo bez pôvodného štítku, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.

 

  • Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 14 dní, odo dňa nasledujúceho, po dni prevzatia.

 

  • Odoslanie tovaru na zlú adresu, resp. na adresu inú, ako je v našich Obchodných podmienkach, alebo vo formulári, ktorý je potrebné stiahnuť, vytlačiť, vyplniť a priložiť k balíku, nemá za následok posunutie 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Tovar v tom prípade neuznáme, ako vrátený v lehote 14 dní.

 

  • Celý reklamačný poriadok je uvedený v článku IX všeobecných obchodných podmienok, ktoré nájdete TU.

 

JE MOŽNÉ VYMENIŤ TOVAR ZA INÚ VEĽKOSŤ/ INÝ PRODUKT?

  • Áno, tovar je možné vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky. Viac sa dozviete TU.

VRÁTIL/A SOM TOVAR. KEDY MI PRÍDU PENIAZE NA ÚČET?

  • Podľa podacieho čísla zásielky si v online systéme pošty pozriete, kedy sme Vašu zásielku prevzali a následne, do 14 dní, odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia zásielky, vybavujeme vrátenie peňažných prostriedkov.