- Sme tu, aby sme vám pomohli od pondelka do piatku 10:00h - 18:00h. Náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom e-mailu skdogface@gmail.com, telefonicky na +421 951 536 769 alebo cez Facebook Messenger. Ak sme momentálne zaneprázdnení, ozveme sa do 24 hodín.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
KONTAKT
AKO VÁS MÔŽEM KONTAKTOVAŤ?
PLATBA
- PONÚKATE ZĽAVOVÝ KÓD PRE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV?
- KDE MÁM UMIESTNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD?
- SÚ INFORMÁCIE O MOJEJ KREDITNEJ KARTE V BEZPEČÍ?
- AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ MOJU OBJEDNÁVKU?
PONÚKATE ZĽAVOVÝ KÓD PRE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV?
- Áno, pre nových zákazníkov máme v ponuke zľavové kódy. Neváhajte a využite zľavový kód na svoj prvý nákup na www.dogface.sk. V pokladni použite 20%-ný zľavový kód: "STYLOVYPES20" Prajeme príjemné nakupovanie.
KDE MÁM UMIESTNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD?
- Miesto, kde je potrebné vložiť zľavový kód sa nachádza v našej pokladni.
SÚ INFORMÁCIE O MOJEJ KREDITNEJ KARTE V BEZPEČÍ?
- Áno, informácie o kreditnej karte sú počas prenosu v sieti vždy šifrované. Používanie služby PayPal a nášho poskytovateľa platieb kreditnou kartou GoPay je bezpečné, chránené SSL certifikátom.
AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ MOJU OBJEDNÁVKU?
- PLATBA KARTOU CEZ INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu GoPay. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
- PLATBA CEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu PayPal. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke tejto platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
- BANKOVÝ PREVOD: Po prijatí objednávky sú kupujúcemu e-mailom zaslané údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby tovar odosielame ihneď a o tejto skutočnosti je kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu;
- PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU: Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke pri prevzatí kuriérovi.
DOPRAVA A DORUČENIE
- KEDY BUDE ODOSLANÁ/ DORUČENÁ MOJA OBJEDNÁVKA?
- KDE SA MOMENTÁLNE NACHÁDZA MOJA ZÁSIELKA?
- JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?
- MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU?
- MÔŽU MI BYŤ ÚČTOVANÉ ĎALŠIE POPLATKY, AKO CLO ALEBO DPH?
- JE POŠTOVNÉ ZDARMA?
- POSIELATE ZÁSIELKY AJ DO ZAHRANIČIA?
KEDY BUDE ODOSLANÁ/ DORUČENÁ MOJA OBJEDNÁVKA?
- Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, v prípade tovaru skladom obvykle od 1 do 5 pracovných dní. Doručenie zásielky trvá približne 2-3 týždne odo dňa podania. Viac informácií nájdete TU. Pochopte, prosím, že kvôli COVID-19 sa doručenie zásielok môže oneskoriť!
KDE SA MOMENTÁLNE NACHÁDZA MOJA ZÁSIELKA?
- Ku každej objednávke poskytujeme sledovacie číslo so sledovacím odkazom, ktoré dostanete emailom hneď ako je vaša objednávka odoslaná.
JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?
- Osobný odber bohužiaľ možný nie je, len nákup cez náš e-shop, emailom alebo telefonicky.
MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU?
V súčasnosti nedisponujeme kamennou prevádzkou.
MÔŽU MI BYŤ ÚČTOVANÉ ĎALŠIE POPLATKY, AKO CLO ALEBO DPH?
- Ceny zobrazené na našom webe sú bez DPH v EUR, čo znamená, že po prijatí objednávky môžete byť vyzvaní k úhrade cla a dane, ktoré určí váš miestny colný úrad podľa toho kde objednávate. Môžu byť účtované dovozné dane, clá a súvisiace colné poplatky. Za zaplatenie týchto poplatkov a daní nesiete plnú zodpovednosť. Nie sme zodpovední za oneskorenia spôsobené colným oddelením. Ďalšie informácie o poplatkoch získate na miestnom colnom úrade.
JE POŠTOVNÉ ZDARMA?
- V rámci SR a ČR je pri objednávke nad 50 € POŠTOVNÉ ZDARMA, a to prostredníctvom Slovenskej pošty a Českej pošty pri platbe vopred.
POSIELATE ZÁSIELKY AJ DO ZAHRANIČIA?
- Áno, zásielky odosielame po dohode kamkoľvek do zahraničia (mimo Slovenskej republiky a Českej republiky) za podmienky vopred uhradenia celej sumy (tovar + poštovné) na náš účet bankovým prevodom, platobnou kartou cez GoPay, alebo cez PayPal. Tovar na dobierku do ostatných krajín nie je možný.
OTÁZKY NA TOVAR
- AKO VYBERIEM SPRÁVNU VEĽKOSŤ?
- VEĽKOSŤ JE NEDOSTUPNÁ. NASKLADNÍTE V BUDÚCNOSTI DANÚ VEĽKOSŤ?
- VIETE MI UŠIŤ OBLEČENIE NA MIERU?
AKO VYBERIEM SPRÁVNU VEĽKOSŤ?
Správnu veľkosť určíte podľa tabuľky veľkostí. Tabuľka je zobrazená v popise každého jednotlivého produktu. Nakoľko máme viacerých dodávateľov, máme viacero veľkostných tabuliek. Treba sa riadiť podľa tej správnej, ktorá je uvedená na produktovej stránke toho daného produktu, o ktorý máte záujem. Ak sa neviete rozhodnúť, neváhajte zavolať na +421 951 536 769 a my vám poradíme.
VEĽKOSŤ JE NEDOSTUPNÁ. NASKLADNÍTE V BUDÚCNOSTI DANÚ VEĽKOSŤ?
- Áno, dané veľkosti budú v dohľadnej dobe naskladnené.
VIETE MI UŠIŤ OBLEČENIE NA MIERU?
- Oblečenie na mieru bohužiaľ nevyrábame, avšak na základe našich dlhoročných skúseností to v prevažnej miere ani nie je potrebné. K dispozícii je iba dostupný tovar na našom e-shope. V prípade akýchkoľvek otázok, najmä v prípade výberu veľkostí sa neváhajte obrátiť na náš tím a to na e-mailovej adrese: skdogface@gmail.com alebo na tel. čísle: +421 951 536 769.
VRÁTENIE TOVARU
- CHCEM TOVAR VRÁTIŤ, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
- JE MOŽNÉ VYMENIŤ TOVAR ZA INÚ VEĽKOSŤ/ INÝ PRODUKT?
- VRÁTIL/A SOM TOVAR. KEDY MI PRÍDU PENIAZE NA ÚČET?
CHCEM TOVAR VRÁTIŤ, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
- Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar musí byť v pôvodnom stave, s pôvodným štítkom a nesmie byť nosený, poškodený, či inak znehodnotený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, či inak znehodnotený, alebo s poškodeným obalom, v nie pôvodnom stave, nosený, alebo bez pôvodného štítku, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.
- Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 14 dní, odo dňa nasledujúceho, po dni prevzatia.
- Odoslanie tovaru na zlú adresu, resp. na adresu inú, ako je v našich Obchodných podmienkach, alebo vo formulári, ktorý je potrebné stiahnuť, vytlačiť, vyplniť a priložiť k balíku, nemá za následok posunutie 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Tovar v tom prípade neuznáme, ako vrátený v lehote 14 dní.
- Celý reklamačný poriadok je uvedený v článku IX všeobecných obchodných podmienok, ktoré nájdete TU.
- Reklamačný formulár si stiahnite v PDF tu: STIAHNUŤ FORMULÁR
JE MOŽNÉ VYMENIŤ TOVAR ZA INÚ VEĽKOSŤ/ INÝ PRODUKT?
- Áno, tovar je možné vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky. Viac sa dozviete TU.
VRÁTIL/A SOM TOVAR. KEDY MI PRÍDU PENIAZE NA ÚČET?
- Podľa podacieho čísla zásielky si v online systéme pošty pozriete, kedy sme Vašu zásielku prevzali a následne, do 14 dní, odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia zásielky, vybavujeme vrátenie peňažných prostriedkov.