AKO VÁS MÔŽEM KONTAKTOVAŤ? 

Sme tu, aby sme vám pomohli od pondelka do piatku 10:00h - 18:00h! Náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom e-mailu skdogface@gmail.com, telefonicky na +421 951 536 769 alebo cez Facebook Messenger. Ak sme momentálne zaneprázdnení, ozveme sa do 24 hodín.

SOM NA VAŠEJ STRÁNKE PRVÝ KRÁT. PONÚKATE ZĽAVOVÝ KÓD PRE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV?

Áno, pre nových zákazníkov máme v ponuke 20%-tný zľavový kód. Neváhajte a využite tento kupón na svoj prvý nákup na www.dogface.sk. V pokladni použite 20%-ný zľavový kód: "STASTNYPES20" Prajeme príjemné nakupovanie.

KDE MÁM UMIESTNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD?

Miesto, kde je potrebné vložiť zľavový kód sa nachádza v našej pokladni.

JE POŠTOVNÉ ZDARMA?

V rámci SR a ČR je pri objednávke nad 50 € (cca 1265 Kč) POŠTOVNÉ ZDARMA, a to prostredníctvom Slovenskej pošty a Českej pošty.

SÚ INFORMÁCIE O MOJEJ KREDITNEJ KARTE V BEZPEČÍ?

Áno, informácie o kreditnej karte sú počas prenosu v sieťach vždy šifrované. Používanie služby PayPal a nášho poskytovateľa platieb kreditnou kartou je bezpečné, chránené SSL certifikátom.

AKO VYBERIEM SPRÁVNU VEĽKOSŤ? 

Správnu veľkosť určíte podľa tabuľky veľkostí. Tabuľka je zobrazená v popise na každej produktovej stránke. Nakoľko máme viacerých dodávateľov, máme viacero veľkostných tabuliek. Treba sa riadiť podľa tej správnej, ktorá je uvedená na produktovej stránke toho produktu, o ktorý máte záujem. Ak sa neviete rozhodnúť, kľudne zavolajte na +421 951 536 769 a my vám poradíme. Viac o tom, ako fungujú veľkostné tabuľky sa dočítate TU.

VIETE MI UŠIŤ OBLEČENIE NA MIERU? 

Oblečenie na mieru bohužiaľ ušiť nevieme, dostupné je len to, čo je aktuálne na našej stránke od výrobcu. 

MÁM ZÁUJEM O TOVAR V DANEJ VEĽKOSTI, ALE TÁ UŽ NIE JE DOSTUPNÁ. DOSKLADNÍTE EŠTE DANÚ VEĽKOSŤ?

Áno, dané veľkosti budú v dohľadnej dobe naskladnené.

JE MOŽNÉ TOVAR VYMENIŤ ZA INÚ VEĽKOSŤ/ INÝ DRUH? 

Áno tovar je možné vymeniť. Viac TU.

VRACAL/A SOM VÁM TOVAR, OBDRŽALI STE HO? KEDY MI VRÁTITE PENIAZE NA ÚČET? 

Podľa podacieho čísla zásielky si v online systéme pošty pozriete, kedy sme Vašu zásielku prevzali a následne, do 14 dní, odo dňa nasledujúceho po dni nami prevzatia zásielky, vybavujeme vrátenie peňažných prostriedkov. 

CHCEM TOVAR VRÁTIŤ, AKO MÁM POSTUPOVAŤ? 

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar musí byť v pôvodnom stave, s pôvodným štítkom a nesmie byť nosený, poškodený, či inak znehodnotený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, či inak znehodnotený, alebo s poškodeným obalom, v nie pôvodnom stave, nosený, alebo bez pôvodného štítku, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.

Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 14 dní, odo dňa nasledujúceho, po dni prevzatia.

Odoslanie tovaru na zlú adresu, resp. na inú adresu, ako je v našich Obchodných podmienkach, alebo vo formulári, ktorý je potrebné stiahnuť, vytlačiť, vyplniť a priložiť k balíku, nemá za následok posunutie 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Tovar v tom prípade neuznáme, ako vrátený v lehote 14 dní.

Celý reklamačný poriadok je uvedený v článku IX všeobecných obchodných podmienok, ktoré nájdete TU.

Reklamačný formulár si stiahnite v PDF tu: STIAHNUŤ FORMULÁR

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ OBJEDNÁVKU?

  1. PLATBA KARTOU CEZ INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
  2. PLATBA CEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu PayPal. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke tejto platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
  3. BANKOVÝ PREVOD: Po prijatí objednávky sú kupujúcemu e-mailom zaslané údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby tovar odosielame ihneď a o tejto skutočnosti je kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu;
  4. PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU: Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke pri prevzatí kuriérovi.

KEDY MI BUDE ODOSLANÁ/ DORUČENÁ MOJA OBJEDNÁVKA? 

Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, v prípade tovaru skladom obvykle od 1 do 5 pracovných dní. Doručenie zásielky trvá približne 2-3 týždne odo dňa podania. Viac TU. Pochopte, prosím, že kvôli COVID-19 sa doručenie zásielok môže oneskoriť!

AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ MOJU OBJEDNÁVKU / KDE SA MOMENTÁLNE NACHÁDZA MÔJ BALÍK?

Ku každej objednávke poskytujeme sledovacie číslo, ktoré dostanete emailom hneď ako je vaša objednávka odoslaná. Tu sledujte svoju zásielku: SLEDOVAŤ OBJEDNÁVKU

JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?

Osobný odber bohužiaľ možný nie je, len nákup cez náš e-shop, emailom alebo telefonicky.

MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU? 

Nie, nemáme. 

POSIELATE ZÁSIELKY AJ DO ZAHRANIČIA? 

Áno, zásielky posielame po dohode kamkoľvek do zahraničia (mimo Slovenskej republiky a Českej republiky) za podmienky vopred uhradenia celej sumy (tovar + poštovné) na náš účet bankovým prevodom, platobnou kartou, alebo cez PayPal. Tovar na dobierku do zahraničia neposielame.